Reklama, marketing, promocja Tematyka stron internetowych Usługi

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jak zatrudnić agencję SEO - poszerz swoją wiedzę!

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak zatrudnić solidną firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozkwita właściwie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak między innymi Bing, Rambler czy też DuckDuckGo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, najczęściej jest to trudne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą firmę SEO.

Główne cechy solidnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje również, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym dostrzegalne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.

Similar Posts