Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, skieruj się na seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Pozycjonowanie to wiele czynności mających na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.
Algorytm Google klasyfikuje każdą witrynę www w oparciu o plus minus 200 przeróżnych czynników. Efekt tej diagnozy determinuje to, na której pozycji strona bądź jej podstrona wyświetli się w SERP na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uważają np. prędkość ładowania, linkowanie (off-site oraz on-site), a także jakość treści.
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, użytkownik otrzymuje wykaz stron, które algorytm uznał za najlepiej odpowiadające na wpisane hasło. Jakie strony pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Najczęściej te, których treść jest niepowtarzalna i dobrze wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), poprawnie wykonane kodowanie, a także ilość linków prowadzących do naszej witryny.
Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie sklepu lub strony www zewnętrznemu podmiotowi?
Google regularnie modyfikuje algorytm, z tej przyczyny zaleca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów zawodowcom. Wyśmienitym wyborem jest agencja SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz również copywritingu czy programowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.
Pozycjonowanie stron i sklepów www w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do ogromnej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do właścicieli stron, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż usług czy wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszową działalność niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie posiadać własnej strony firmowej albo ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań w przybliżeniu 97% osób sprawdza w internecie informacje o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszych usług.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]